Nově přepracované stránka a nová rubrika pro předškolní děti

21.01.2015 14:59

Rozhodla jsem se Půňské příběhy celé předělat, a to jak jejich vnější podobu, tak i zaměření.

První nápad jsem dostala při  setkání s tříletou šikovonou holčičkou Maruškou, kterou jsem měla pár hodin na starosti a potřebovala ji nějak zabavit, což nebylo tak úplně jednoduché, protože byla několik dnů doma ze školky a už byla mrzutá. Nic ji nebavilo, u ničeho nechtěla vydržtet, ale pak jsem jí náhodou ukázala obrázky půňů na tabletu a Maruška z nich byla nadšená a prohlížela si je asi půl hodiny a tak mě napadlo, že by se Půňské příběhy třeba víc hodily pro menší děti, nehledě k tomu, že elektronických pohádek pro ně je poměrně málo. Předkládám vám tedy svůj první pokus pohádky pro menší děti - Půňské příběhy v rubrice Půňské příběhy pro předškoláčky. 

 

Zpět